.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبريك ويژه به نماينده ساري در مجلس!

پس از انتشار خبر انتخاب سيد رمضان شجاعي نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي، بعنوان يکی از ناظران مجلس در شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی،يكي از كاربران هميشگي و فعال شمال نيوز يادداشتي در اين خصوص ارسال كرده است كه متن اين يادداشت يه شرح زير است:
با خبر شدم جناب آقای دکتر شجاعی نماینده محترم مردم شریف ساری به عنوان یکی از ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی انتخاب شد. بدینوسیله تبریکات صمیمانه خود را به خاطر این موفقیت بزرگ به مردم شریف ساری و این نماینده اصولگرای ساروی مجلس تقدیم می دارم.
این در حالی است که چندی قبل در انتخابی که بین چند نماینده و عمدتاْ در رقابت بین آقای مطهری به عنوان نماینده منتقد دولت و آقای رسایی نماینده طرفدار دولت برای نظارت بر مطبوعات کشور انجام شده بود آقای مطهری با اختلاف بسیار شدیدی (۹۵ رای) نسبته به آقای رسایی (۵ رای) انتخاب شد که بحث های زیادی را به همراه داشت. آقای مطهری در این رابطه گفته بود که من از قبل برای کاندیدا شدن آمادگی لازم را نداشتم ولی چون از طرف دوستان اصولگرای مجلس احدی کاندیدا نشده بود تن به خطر داده و با توکل بر خداوند پا به میدان گذاشتم. در صورتیکه رقبا لابی های زیادی را از چندی قبل از انتخابات به خرج داده بودند و گلایه من از دوستان اصولگرا نیز این بود که چرا فقط من و آقای توکلی باید مسائل مختلفی را که دولت بر علیه مجلس عنوان می کند مورد اعتراض و بحث قرار دهیم و بقیه پا پیش نمی گذارند و به همین دلیل خیال می کردم که نفوذ ما در بین اصولگرایان از دست رفته است.
اما انتخاب آقای دکتر شجاعی نماینده ساروی اصولگرای طرفدار دولت در مجلس نشان داد که حتی در بین تعداد زیادی از نمایندگان با نفوذ تهرانی اهل صدا و سیمای مجلس هم می توان بر اساس لیاقتی که از خود بروز می دهد مورد انتخاب قرار گیرد. این انتخاب باعث فخر مردم ساری شده و بار دیگر موضوع اتحاد و اتفاق نظر بین نمایندگان ساری و حمایت و پشتیبانی از همدیگر علیرغم دارا بودن دو دیدگاه متفاوت این امیدواری را در مردم ساری به وجود آورد که آرزوی چندین ساله آنها برای معرفی یک استاندار ساروی قوی برای اولین بار در طول بعد از انقلاب انشاء الله محقق خواهد شد و پس از چند بار معرفی استاندار از بابل و آمل و بهشهر و چالوس، این بار نوبت ساری است که به این امر دست پیدا نماید.
حال که توانمندی جناب آقای دکتر شجاعی و جناب آقای دکتر یوسف نژاد در عمل ثابت شده و هر دو بزرگوار جزء نمایندگان بسیار فعال در مجلس محسوب می شوند بهتر است ثمره این فعال بودن بیشتر به مردم فهیم و فرهنگدوست ساری چشانیده شود و با پیگیری پروژه های متعدد مورد نیاز این شهرستان بخصوص بحث شهر فرح آباد و بخشداری رودپی شمالی فصل نوینی در ارائه قدرت نمایندگان در تعامل با استانداری مازندران به مردم شریف استان و ساری رقم خورده و جشن موفقیت های مازندرانی ها و ساروی ها کامل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 آبان 1389
آقایان نماینده ساری که مرکز استان است چه رشته ای دارا تحصیلات تکمیلی است. کدام مرکز استان در ایران وجود دارد که دانشجویان باید بروند به بابل و بابلسر امتحان ورودی بدهند . آقای یوسف نژاد و شجاعی نگویید از قبل هم بود حالا هم باید باشد شما وکیل مائید .مرد و مردانه کمک کنید مرکز استان را بابل قرار دهند تا لااقل ما خودمان را سرزنش نکنیم که مرکز استان مرکزش باید بابل باشد . به رئیس جمهور عزیزمان بفرمائید معنای مرکز استان یعنی چه و به وزیر علوم بفرمائید آیا جرات دارد مرکز آزمون را مثلا در استان سمنان را به شاهرود منتقل کند یعنی مرکز استان سمنان باشد و آنوقت مرکز آزمون در شاهرود باشد
ابوالفضل فردوس 9 آبان 1389
آخرنفهميديم اسم سايتتون شمال نيوز يا ساري نيوز؟!!!
شبگير اصغري 10 آبان 1389
خدا به داد صداوسيما برسد؟؟؟
نا شناس 10 آبان 1389
بنده بعنوان یک شهروند بابلی به آقای دکتر شجاعی تبریک میگویم و اما عزیزان ،خواهشا از این فضای بابلی و ساروی و بالا محلی و پایین محلی و اردبیلی و تبریزی و گیلانی و تهرانی و.... بیرون بیایید .دکتر شجاعی علاوه بر نماینده ساری نماینده مازندرانیها و بنا بر قوانین مجموعه در ریاضییات ، نماینده مردم ایران است و عضویت ایشان در شورای نظارت بر صداو سیما بعنوان نماینده مردم ایران بطور علی الاطلاق محسوب میشود این لیاقت را به شهروندان ساروی تبریک میگویم چون دکتر شجاعی از این دیار است. بمصداق آیه شریفه " الم نشرح لک صدرک و... التماس دعا : آقاگل زاده
سید 10 آبان 1389
وحدت وحدت وحدت تنها رمز پیشرفت استان
نا شناس 10 آبان 1389
شجاعی و یوسف نژاد هر دو دنبال مسافرت های خارجی و .... هستند
نا شناس 10 آبان 1389
شجاعی امیر کبیره ساری و مدافع حقوق شهروندی ماست
نا شناس 10 آبان 1389
هم استانی محترم آیا قابل پذیرش است که مرکز استان مرکز آزمون ارشد نباشد و شهرهای دیگر باید مرکز آزمون باشد .
نا شناس 11 آبان 1389
شجاعی شجاع دله محبوب هر چی دله
نا شناس 11 آبان 1389
بنده اطمینان دارم که تفکر جناب اقای دکتر شجاعی ابادی مازندران متحد است
نا شناس 11 آبان 1389
من اهل ساری هستم اما دلیلی نداره چشم دیدن پیشرفت شهرستانهای دیگه رو نداشته باشم امیدوارم همه هم استانی ها منطقی به مسائل استانی نگاه کنن
حسین قلی نژاد 17 آبان 1389
من هم با نظر اون آقایی که گفته چرا باید مرکز آزمون های تحصیلات تکمیلی تو شهری غیر از مرکز استان باشه موافقم. هیچ دلیلی برای این کار وجود نداره در تمام استانها مراکز آزمون ها و دانشگاههای اصلی در مرکز آن استان قرار دارد ولی مازندران با بقیه استانها متفاوت است و در واقع مرکزیتی ظاهرا وجود ندارد، حتی برخی از ادرات کل و تاسیسات نظیر نمایشگاه بین المللی نیز در شهرهای درجه دوم و سوم قرار دارند ... از آقایان نمایندگان ساری و همچنین مدیران استانداری انتظار می رود به وعده های داده شده عمل نموده و به این مسایل توجه نمایند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.